O vánočních svátcích budou všechny naše pobočky v termínech 24.12. - 26.12.2019 a 31.12.2019 - 1.1.2020 zavřené. V ostatní dny bude otvírací doba standardní jak je uvedeno v kontaktech jednotlivých poboček.

Proč se nebát použitého vybavení

Všechno použité vybavení pečlivě vybíráme už při nákupu, pravidelně je servisuje zkušený tým na profesionálních strojích. Před každou objednávkou důkladně kontrolujeme stav, aby k zákazníkům putovaly vždy jen produkty v perfektním technickém stavu.

Nebojte se
  • Lyže z našich půjčoven nebo ze Švýcarska
  • Garantujeme snadné vrácení či výměnu na naše náklady
  • Přísné procesy hlídání kvality zboží
  • Značkové vybavení ve skvělém stavu za dostupné ceny
  • 98% spokojenost při řešení výměny
  • Drobné škrábance nemají žádný vliv na požitek z jízdy

Dlouholeté zkušenosti a švýcarská kvalita

S lyžemi pracujeme již více než 25 let a zakládáme si na tom, že chceme zákazníkovi prodávat pouze zboží v nejvyšší kvalitě za výhodné ceny. Lyže proto pečlivě vybíráme již u našich dodavatelů a vzhledem k tomu, že jsme lyžaři tělem i duší, tak volíme pouze ty lyže a boty, na kterých bychom sami chtěli jezdit.

Nejvíce našeho použitého vybavení pochází ze švýcarských půjčoven, kde stejně jako u nás servisují na těch nejlepších servisních strojích. A jsou to Švýcaři - potrpí si na to nejlepší, co může lyžařský svět nabídnout.

Každou lyži servisujeme, jako by byla naše vlastní

Takto vybrané lyže se dostanou k nám do Happy Sportu, kde už se na ně těší náš skvělý servisní tým. Lyže tak projdou další důkladnou kontrolou a servisem, který zajišťuje, že lyže budou připravené tak, jak jen připravené můžou být. Ostatně na našem vybavení jezdíme všichni z Happy Sportu, včetně našich rodin, a o lyže se tak staráme jako o naše vlastní.

Co když se objeví škrábanec a jak řešíme výměnu?

Samozřejmě každý z nás má trochu jiné měřítko na to, co znamená skvělý stav lyže.

Kdo jezdí na lyžích, ví, že si nejdou daleko pro nějaký ten škrábanec, ať už je to omylem přejetá lyže od ostatních lyžařů, nebo zpoza sněhu nenápadně vykukující kámen či strom. Ano, bohužel i naše lyže se občas do těchto potyček dostávají.

Proto jsme v případě, že by dodané zboží nesplňovalo vaše představy, připraveni vám vrácení tohoto zboží k nám co nejvíce usnadnit.

Stačí kontaktovat naše zákaznické oddělení na čísle 774 975 151 či na emailu dotazy@happysport.cz a my poté objednáme kurýra, který si od vás na naše náklady vybavení převezme, případně ho vymění za jiné dle vašeho přání.

Tímto způsobem efektivně a rychle vyřídíme výměny či vratky ke spokojenosti drtivé většiny našich zákazníků.

Před Poškrábaná skluznice
Po Stav po opravě

Snad se nám podařilo alespoň trochu zmenšit vaše obavy z nákupu použitých lyží a stanete se naším spokojeným zákazníkem, který si parádně užije zimní radovánky za zlomek ceny.